14 May 2007

More info

Initieren en inspireren met een nimmer aflatende stroom aan ideeen.

Ik adviseer het management en directie van ondernemingen en instellingen op business development, e-commerce, communicatie, user experience issues, waarbij interactieve media als internet een rol spelen.

Ik heb plezier in het maken en implementeren van plannen en strategie. Het uitwerken van complexe structuren in overzichtelijke schema's. Ervaring in het managen van processsen, mensen (5fte), toeleverende bureaus en professionals. Van zelfsprekend met een scherp ook voor detail, businessgoals en consumer needs, vanuit een 'user centered approach.

Mijn achtergrond is Academisch, zij het met name 'kunst academisch'.
Analytische en commerciƫle vaardigheden komen voort uit de praktijk.

Succes verhalen vertel ik het liefst persoonlijk.
Dus schroom niet me uit te nodigen voor een kopje koffie, dan deel ik met alle plezier kennis en ervaring inzake o.m een van de cases.
Waaronder Postbank, ING, Insinger de Beaufort, RVS, ONVZ, Samsung of Staatsloterij.


Met betrekking tot:
Strategie & concept ontwikkeling, user experience, usability, business development, online marketing nieuwe media, internet, interactie, user-interface, alsmede positionering, propositie, ontwerp, identiteit advertising vraagstukken.

Present

• Senior Creative at Dietwee Design & Communication
• Creative Business Consultant at HardopDenken
• Board Member & Founder at Apekooi

13 May 2007

Past

• Postbank, Insinger de Beaufort, RVS, ONVZ,
• Samsung, Staatsloterij, CocaCola, Levi's, Staatsloterij, Ben, Baracdi
• Koninklijke Marine, PickWick,
• Randstad, Rado
• HardopDenken
• MEspot
• BSUR
• Quadrant/FHVBBDO
• TMPW
• Ara
• Tribal/DDB
• Bone
• Fabrique
• Dietwee.
• TV3000
• Clic

Fields

Strategie, concept en project ontwikkeling, consultancy, projectmanagement, strategisch business & communicatie advies.

FMCG, Apparel, Banking, Mobile, ICT, Media, Entertainment, Advertsing